19 września rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. Do 20 października w stacjach radiowych i telewizyjnych będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty, adresowane do różnych grup odbiorców. Działania w Internecie potrwają do końca 2022 r. Program jest realizowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, przy zaangażowaniu Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i Narodowego Centrum Kultury, a także we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki.
Czytaj więcej na stronie >> Instytutu Książki
Wszystkie premierowe spoty NPRCz 2.0 są dostępne na oficjalnym kanale w serwisie YouTube.
Redakcja, źródło: Instytut Książki, miniaturka: printscreen filmu (YT)