IFLA Division IV - Wsparcie środowiska zawodowego - jest gospodarzem cyklu webinarów dla studentów bibliotekoznawstwa. Webinaria te mają na celu stworzenie miejsca dla studentów do dzielenia się wiedzą o ich projektach, badaniach i pomysłach związanymi z różnymi aspektami działania bibliotek.
Każdy miesiąc - od kwietnia do czerwca 2021 r. - będzie poświęcony innemu zagadnieniu i zostaną zorganizowane osobne zaproszenia do nadsyłania zgłoszeń wystąpień.
Wszystkie webinaria będą organizowane online i mogą w nich uczestniczyć wszyscy zainteresowani (bez opłaty konferencyjnej).
Kwietniowy temat to "Angażowanie się w stowarzyszenia biblioteczne - korzyści, problemy, czynniki".
Chcielibyśmy dowiedzieć się o doświadczeniach studentów angażowania się w lokalne, krajowe lub międzynarodowe stowarzyszenia bibliotekarzy.
Dokładniej, abstrakt wystąpienia może obejmować takie korzyści czy problemy jak:
Studenci bibliotekoznawstwa z każdego etapu studiów są uprawnieni do zgłaszania swoich wystąpień w każdym temacie.
Zgłoszenie (w MS Word) musi zawierać:
Zgłoszenia należy wysłać do koordynatorów projektu: Albina Krymskaya (krymskayaalbina@gmail.com) i Paria Tajallipour (paria@library.tamu.edu).
Uczestnicy, których zgłoszenia zostaną zaakceptowane otrzymają certyfikaty uczestnictwa IFLA Division IV.
Prelegent przesyła prezentację droga mailową do koordynatorów (format PowerPoint). Każda prezentacja będzie trwała do 25 minut, w tym 5-10 minut na pytania odpowiedzi od uczestników webinaru.
Ważne daty:
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z: