Polecamy

Division IV – Support of the Profession - zgłaszanie wystąpień

Data dodania: 19.03.2021

Division IV – Support of the Profession - zgłaszanie wystąpień

IFLA Division IV - Wsparcie środowiska zawodowego - jest gospodarzem cyklu webinarów dla studentów bibliotekoznawstwa. Webinaria te  mają na celu stworzenie miejsca dla studentów do dzielenia się wiedzą o ich projektach, badaniach i pomysłach związanymi z różnymi aspektami działania bibliotek.

Każdy miesiąc - od kwietnia do czerwca 2021 r. - będzie poświęcony innemu zagadnieniu i zostaną zorganizowane osobne zaproszenia do nadsyłania zgłoszeń wystąpień.

Wszystkie webinaria będą organizowane online i mogą w nich uczestniczyć wszyscy zainteresowani (bez opłaty konferencyjnej).

Kwietniowy temat to "Angażowanie się w stowarzyszenia biblioteczne - korzyści, problemy, czynniki".

Chcielibyśmy dowiedzieć się o doświadczeniach studentów angażowania się w lokalne, krajowe lub międzynarodowe stowarzyszenia bibliotekarzy.

Dokładniej, abstrakt wystąpienia może obejmować takie korzyści czy problemy jak:

  • Dostępność i liczba stowarzyszeń w twoim kraju
  • Możliwości zawodowe
  • Opłata członkowska
  • Bycie na bieżąco z nowościami
  • Networking
  • Rozwój zawodowy
  • Powiązanie własnych aspiracji / celów zawodowych ze stowarzyszeniem

Studenci bibliotekoznawstwa z każdego etapu studiów są uprawnieni do zgłaszania swoich wystąpień w każdym temacie.

Zgłoszenie (w MS Word) musi zawierać:

  • Imię i nazwisko, tytuł naukowy, instytucję, email;
  • Krótki biogram prelegenta (maks. 100 słów);
  • Tytuł proponowanego wystąpienia;
  • Abstrakt podkreślający powiązanie z tematem (maks. 400 słów).

Zgłoszenia należy wysłać do koordynatorów projektu: Albina Krymskaya (krymskayaalbina@gmail.com) i Paria Tajallipour (paria@library.tamu.edu).  

Uczestnicy, których zgłoszenia zostaną zaakceptowane otrzymają certyfikaty uczestnictwa IFLA Division IV.

Prelegent przesyła prezentację droga mailową do koordynatorów (format PowerPoint). Każda prezentacja będzie trwała do 25 minut, w tym 5-10 minut na pytania odpowiedzi od uczestników webinaru.

Ważne daty:

  • Zgłoszenia należy przesłać do 7 kwietnia 2021.
  • Przewidziano trzy prezentację na każdym webinarium. O akceptacji wystąpienia prelegenci dowiedzą się do 14 kwietnia 2021.
  • Najbliższe webinarium odbędzie się 22 kwietnia 2021 (godzina rozpoczęcia zostnaie podana w późniejszym terminie).

W przypadku pytań, prosimy o kontakt z:


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP