Data dodania: 19.07.2019
Prezydent Miasta Słupska ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku.
I. Wymagane kwalifikacje kandydatów:
Wymagania formalne:
- obywatelstwo kraju należącego do Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- co najmniej 5 - letni staż pracy;
- terminowe złożenie kompletu dokumentów.
Wymagania merytoryczne:
- znajomość aktów prawnych, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeks pracy, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
- znajomość specyfiki kulturalno-społecznej Słupska;
- doświadczenie w zakresie organizowania przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej;
- znajomość metod zarządzania;
- znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania środków z programów dotacyjnych;
- umiejętność kierowania zespołem i kreowania właściwych stosunków międzyludzkich;
- kreatywność, komunikatywność i umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok.6 albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku. NIE OTWIERAĆ” w terminie do dnia 30.08.2019 r.
Informacje na temat konkursu można uzyskać w Wydziale Kultury pod nr tel. 59 84 88 254.
WSZYSTKIE, SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYMAGAŃ KWALIFIKACYJNYCH, OCZEKIWANYCH DOKUMENTÓW ORAZ DODATKOWE UWARUNKOWANIA ZWIĄZANE Z KONKURSEM DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ: bip.um.slupsk.pl.
Zarządzenie numer 659/19
MS/sbp.pl
MM/Urząd Miejski w Słupsku