Polecamy

Rekrutacja do 6. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”

Data dodania: 26.03.2019

Rekrutacja do 6. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”

Ruszyła rekrutacja do 6. edycji projektu "O finansach... w bibliotece!", realizowanego przez Fundację Społeczeństwa Informacyjnego z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.  

 


Dzięki projektowi 2000 osób powyżej 50. roku życia, mieszkających na terenach wiejskich i w miastach do 200 tysięcy mieszkańców, nauczy się, jak bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej, jak zarabiać na emeryturze, racjonalnie planować swoje domowe wydatki oraz inwestować zaoszczędzone pieniądze. Natomiast bibliotekarze i bibliotekarki, dzięki cyklowi szkoleń i wsparciu trenerów, zyskają wiedzę i doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi.

W ramach 6. edycji projektu planowane są:

  • cykl szkoleniowy dla bibliotekarzy (kurs internetowy, szkolenia stacjonarne i regionalne spotkania konsultacyjne) oraz konsultacje z trenerami w trakcie trwania projektu,
  • spotkania edukacyjne oraz kurs internetowy dla mieszkańców dotyczący finansów osobistych,
  • konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla bibliotek uczestniczących w projekcie,
  • spotkania służące wymianie wiedzy i doświadczenia pomiędzy bibliotekarzami,
  • seminarium eksperckie podsumowujące projekt.

W projekcie oferujemy:

  • dotacje dla bibliotek biorących udział w projekcie na realizację spotkań dla mieszkańców,
  • wynagrodzenie dla bibliotekarzy prowadzących spotkania edukacyjne.

Nabór do projektu:

  • Na zgłoszenia czekamy od 25 marca do 17 kwietnia 2019 roku. 
  • O wynikach rekrutacji poinformujemy do 7 maja 2019 roku.
  • Aby zgłosić chęć udziału w projekcie, należy wypełnić formularz on-line dostępny pod adresem: http://ofinansach.biblioteki.org/formularz-zgloszeniowy 
  • Zapraszamy wszystkie zainteresowane biblioteki, niezależnie od tego, czy uczestniczyły w poprzednich edycjach projektu, czy chcą wziąć w nim udział po raz pierwszy.
  • Do projektu mogą zgłaszać się biblioteki publiczne oraz biblioteki pedagogiczne pełniące funkcje bibliotek publicznych z gmin wiejskich, wiejsko-miejskich lub miast do 200 tysięcy mieszkańców z terenu całej Polski. 
  • Projekt może być realizowany w bibliotece głównej oraz w jej filiach. Jeżeli projekt będzie realizowany w więcej niż jednej placówce bibliotecznej wchodzącej w skład jednej instytucji, każda placówka (biblioteka główna lub filia) powinna przesłać osobne zgłoszenie.
  • Nabór do projektu jest realizowany w ramach procedury konkursowej. Z przesłanych zgłoszeń wybierzemy 100 placówek bibliotecznych, które wezmą udział w 6. edycji projektu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapraszamy na stronę internetową projektu „O finansach… w bibliotece”
Zachęcamy też do udziału w webinarium, podczas którego opowiemy o projekcie i zasadach rekrutacji. Webinarium odbędzie się 4 kwietnia 2019 roku o godzinie 10.00. Link do rejestracji: https://frsi.clickmeeting.com/o-finansach-w-bibliotece-6-edycja/register

 

W sprawach związanych z projektem i rekrutacją można kontaktować się z nami pisząc na adres: edukacjaekonomiczna@frsi.org.pl.

Czytaj więcej na stronie Projektu


Źródło: Informacja prasowa


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP