Polecamy

Kampanie procentowe: pamiętaj o dwóch obowiązkach

Data dodania: 21.11.2017

Kampanie procentowe: pamiętaj o dwóch obowiązkach

Nie znamy jeszcze listy organizacji pożytku, które będą mogły ubiegać się o 1% przy rozliczeniach za 2017 r. Jednak te OPP, które sprawozdają się na czas, są raczej pewne, że znajdą się na liście. Być może już teraz przygotowują się do kampanii procentowych, produkują materiały, spoty etc. Warto, żeby robiły to zgodnie z wymogami ustawy.

  • Obowiązek 1: OPP muszą informować w swoich materiałach reklamowych o ich finansowaniu z 1%.
  • Obowiązek 2: Programy komputerowe przeznaczone do rozliczeń z fiskusem muszą zawierać informację o tym, czy umożliwiają swobodne wskazanie organizacji, której przekażemy 1%.

Specjalne wymogi dotyczące materiałów promocyjnych i programów komputerowych nie są może nowe, ale też nie są to regulacje na tyle zakorzenione, żeby nie warto było o nich przypominać. Przepisy weszły w życie w 2015 r. i mamy już za sobą dwa okresy kampanijne (dwa okresy rozliczeniowe), kiedy trzeba było je stosować. Czy wszystkie OPP (również te nowe) znają zasady? Na wszelki wypadek odświeżmy wiedzę. Czytaj dalej...

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP