Polecamy

2 mln Polek wykluczonych cyfrowo

Data dodania: 11.08.2017

2 mln Polek wykluczonych cyfrowo

W wielu krajach Europy kobiety powyżej 45. roku życia są tak samo aktywne na rynku e-commerce jak młodsze osoby. W Niemczech płeć piękna w wieku 45-54 lata stanowi największą część tego sektora, z wynikiem prawie 8 mln kobiet robiących zakupy online. W Polsce natomiast aż 2 miliony kobiet po 45. roku życia jest wykluczonych cyfrowo - wynika z badania Kantar Public.

W Czechach i Niemczech ok. 80 proc. społeczeństwa ma dostęp do internetu. W krajach skandynawskich, takich jak Norwegia, Finlandia czy Dania, jest to nawet ok. 90 proc. Powszechne korzystanie z sieci ma duży wpływ na rozwój e-handlu w tych krajach. Czytaj więcej...

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP