Klienci coraz chętniej robią zakupy w internecie, ale jednocześnie rośnie liczba osób mających złe doświadczenia z e-sklepami. Co dziesiąty kupujący miał problem z odzyskaniem pieniędzy od sprzedawcy w sieci - wynika z badania Kantar Public.
Ponad 1/3 (38 proc.) badanych Polaków przyznaje, że robi zakupy w internecie przynajmniej raz na sześć miesięcy. Jednocześnie 12 proc. deklaruje zakupy online dwa razy w miesiącu. Oznacza to spadek o 1 pkt. proc. w porównaniu do badania przeprowadzonego rok wcześniej.
Nadal niewielu Polaków kupuje przez internet co najmniej raz w tygodniu: tak często robi to 2 proc. badanych, czyli tyle samo, co rok wcześniej. Największy odsetek wśród kupujących przez internet stanowią osoby robiące zakupy raz na pół roku. Taką odpowiedź wskazało 24 proc. badanych, czyli o 8 pkt. proc. więcej niż przed rokiem.
Źródło: wirtualnemedia.pl