Polecamy

Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie

Data dodania: 25.05.2017

Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie

63 proc. Polaków w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta w sieci - wynika z badania IPG Mediabrands. Ponad 30 proc. badanych sprawdza, czy dana informacja pojawiła się w innych mediach. Blisko 23 proc. szuka materiału źródłowego artykułu lub materiału wideo na stronie www, na którą powołuje się dane medium. Stosunkowo niewielki odsetek respondentów (12,3 proc.) wierzy informacji napisanej przez dziennikarza, którego ceni. Więcej...

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP