Polecamy

Prasa przyciąga wzrok mocniej niż internet?

Data dodania: 23.05.2017

Prasa przyciąga wzrok mocniej niż internet?

Reklamy w prasie mocniej przyciągają uwagę czytelnika niż ich odpowiedniki w internecie, a reklama kontekstowa jest skuteczniejsza od standardowej – wynika z badań Kantar Millward Brown i GfK Polonia dla Polskich Badań Czytelnictwa wykorzystujących technikę śledzenia ruchów gałki ocznej – czytamy w serwisie Press.pl. Badanie przeprowadzono na 200 respondentach – czytelnikach dzienników i magazynów luksusowych dla kobiet (w sumie 14 tytułów prasowych). Analizowano tylko długie spojrzenia (fiksacje trwające ponad 180 milisekund). Badanie objęło zarówno czytelników prasy, jak i osoby nieczytające.

Źródło: Rynek Książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP