Polecamy

Dzieci i media

Data dodania: 22.02.2017

Dzieci i media

Z najnowszych badania Rich Harvest przeprowadzonego wśród polskich i niemieckich dzieci w wieku od 6 do 12 lat wynika m.in., że dzieci sprawnie korzystają z internetu, gier i aplikacji, dla 40 proc. z nich telewizja jest najważniejsza, a 63 proc. deklaruje, że ogląda ją regularnie. Ponadto więccej niż połowa najmłodszych ma własny smartfon, 41 proc. posiada swój komputer lub laptop, a 93 proc. korzysta z tabletu.

Źródło: Rynek Książki


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP