Polecamy

W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych

Data dodania: 28.10.2016

W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych

W przyszłym roku 75 proc. globalnej konsumpcji internetu będzie się odbywać na urządzeniach mobilnych, a w 2018 roku 60 proc. wydatków na reklamę internetową trafi do segmentu mobilnego - prognozuje Zenith. W Polsce ze smartfonów korzysta obecnie 43 proc. osób, a z tabletów - 28,9 proc.

Według danych domu mediowego Zenith najwyższy udział urządzeń mobilnych w korzystaniu z internetu jest w Hiszpanii - wynosi 85 proc. W Hong Kong jest to 79 proc., w Chinach - 76 proc., w USA - 74 proc., a we Włoszech i Indiach - 73 proc. W Polsce ten wskaźnik jest dużo niższy - wynosi 32 proc.

Urządzenia mobilne stały się już na świecie dominującym narzędziem dostępu do internetu, a w przyszłym roku staną się też głównym ekranem dla reklamy internetowej. W Polsce jedna trzecia konsumpcji internetu odbywa się na urządzeniach mobilnych, stale rośnie też udział mobile w inwestycjach w reklamę online - komentuje Agata Majecka, general manager Zenith w Polsce.

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP