Polecamy

Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach

Data dodania: 20.09.2016

Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach

Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że 32 proc. internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, ponad 60 proc. użytkowników dzieli się informacjami o zakupach, a 31 proc. oczekuje od marek obecnych w social media inspiracji zakupowych.

Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Lubię to czy kupuję to” 84 proc. badanych ma konto w serwisie społecznościowym, przy czym z platform tego typu korzysta większy odsetek kobiet niż mężczyzn. Posiadanie profilu w social media deklarują najczęściej ludzie młodzi w wieku od 15 do 24 lat.

Czytaj całość.

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP