Polecamy

MamBoGram otwiera grywalizację dla wszystkich

Data dodania: 13.09.2016

MamBoGram otwiera grywalizację dla wszystkich

Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu Fundusz Innowacji jest narzędzie MamBoGram, powołane do życia przez Fundację To My. Na czym polega wyjątkowość tego rozwiązania? Zapraszamy do rozmowy z Markiem Maruszczakiem, prezesem Fundacji.

Grywalizacją nazywamy wykorzystanie pewnej mechaniki znanej z gier, a więc wypełniania zadań, gromadzenia punktów, wcielania się w różne postaci, etc. do aktywizacji społeczności i zwiększenia zaangażowania odbiorców w daną sprawę. W skrócie, polega na stworzeniu pewnego rodzaju scenariusza, w myśl którego chcielibyśmy pokazać, czym się zajmujemy oraz zachęcić społeczność do wsparcia nas, przy czym dla wspierających ma to formę zabawy – zdrowej rywalizacji w słusznej sprawie.

Dobrze wykorzystana grywalizacja jest w stanie przyciągnąć ludzi do wykonywania zadań, które w innych warunkach mogłyby zostać uznane za nieciekawe, ale dzięki elementowi zabawowemu zyskują zupełnie nowy wymiar.

 

Projekt MamBoGram.pl jest miejscem, w którym każdy może sam zbudować swoją grywalizację, ale bez znajomości strony technicznej takiego przedsięwzięcia. Siłą narzędzia jest prostota oraz intuicyjność, a więc po naszej stronie leży tak naprawdę jedynie opracowanie pomysłu, który chcielibyśmy wcielić w życie. Więcej o zaletach takiego rozwiązania niech powie sam pomysłodawca…

Czytaj wywiad.

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP