Polecamy

Google będzie karał strony z agresywnymi reklamami, rezygnuje z oznaczania witryn mobilnych w wyszukiwarce

Data dodania: 24.08.2016

 Google będzie karał strony z agresywnymi reklamami, rezygnuje z oznaczania witryn mobilnych w wyszukiwarce

Google zapowiedział, że wkrótce usunie z mobilnych wyników wyszukiwania oznaczenia stron przyjaznych dla użytkowników urządzeń przenośnych. Z początkiem stycznia 2017 r. zacznie też umieszczać niżej w wynikach wyszukiwania witryny, które stosują u siebie agresywne pełnoekranowe reklamy zasłaniające treść.

O swoich planach związanych z rynkiem mobilnym Google poinformował na własnym blogu. Koncern zapowiada dwie istotne zmiany. Po pierwsze z wyników mobilnej wyszukiwarki Google znikną w najbliższej przyszłości specjalne oznaczenia informujące o tym, że konkretna strona jest „mobile-friendly”, czyli przystosowana do wyświetlania na urządzeniach przenośnych.

Źródło: wirtualnemedia.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP