Biuro Zarządu Głównego SBP
Al. Niepodległości 213
02-086 Warszawa
tel: 22 608-28-24
tel: 733 242 337
biuro@sbp.pl
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę GlobalWebIndex, internauci blokują reklamy przede wszystkim dlatego, że mają dość emitowanych banerów. Frustrują ich agresywne, źle dopasowany reklamy zajmujące zbyt dużą część ekranu. Poza tym, reklam w sieci jest ich zdaniem zbyt wiele.
Internauci blokujący reklamy, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę GlobalWebInde, jako najczęstszy powód rozpoczęcia korzystania z adblocków wskazali frustrację zbyt duża liczbą reklam emitowanych w sieci. „Sfrustrowani blokujący”, jak określili ich autorzy badania, mają dość źle dopasowanych, agresywnych formatów reklamowych. Do tej grupy zaliczono 28 proc. ankietowanych.
Źródło: wirtualnemedia.pl