Twitter jest świetną platformą do dzielenia się nowościami na temat naszej organizacji. Jeśli organizujemy nową akcję lub chcemy zwrócić uwagę na nurtujący nas problem, warto pokusić się o stworzenie konta firmowego stowarzyszenia czy fundacji.
W ostatnim czasie coraz więcej firm i organizacji zakłada konta na platformach społecznościowych. Można powiedzieć, że jeśli nie ma nas w social mediach, to tak jakbyśmy nie istnieli. Jednak czasami warto pokusić się o działalność na więcej niż jednej platformie społecznościowej. I tutaj warto założyć konto na Twitterze.
Wszyscy, którzy zaczynają swoją przygodę z tą aplikacją, mogą liczyć na ciepłe przyjęcie. Musimy tylko pamiętać, żeby regularnie i sumiennie prowadzić na niej założoną strategię i dopasować posty do grupy odbiorców. Na początku naszej przygody z Twitterem musimy obserwować, jakie informacje trafiają do największego grona odbiorców. Śledźmy ilość lajków, retweetów i wyciągajmy wnioski, jakie posty są najbardziej popularne.
Źródło: ngo.pl