Polecamy

Biznes i NGO mają jeszcze wiele do zaproponowania

Data dodania: 16.06.2016

Biznes i NGO mają jeszcze wiele do zaproponowania

Jak budować zaufanie w relacjach z darczyńcami, jak rozmawiać z menadżerami firm i ile warta jest jej lista kontaktów w telefonie komórkowym, w rozmowie z Pawłem Oksanowiczem opowiada Janina Ochojska, założycielka i prezes fundacji Polska Akcja Humanitarna.

Paweł Oksanowicz: Jak obecnie wygląda współpraca z biznesem z pani perspektywy, szefowej fundacji PAH?

Janina Ochojska: Nasza praca to ciągłe dokonywanie trudnych wyborów, bo odnoszących się do ludzkich dramatów. Wciąż musimy podejmować decyzję, w którym miejscu pomóc, tak aby robić to najskuteczniej. Poszukujemy też darczyńców. Właściwie od lat jesteśmy tutaj z siebie zadowoleni, jednak wciąż oczekujemy więcej.

Na pewno sukcesem jest to, udało nam się nawiązać trwałe relacje z dużymi firmami. Jednak równocześnie za ważną rzecz uważam wciągnięcie w łańcuch pomocy małego i średniego biznesu oraz mikroprzedsiębiorstw. Działamy wspólnie m.in. w ramach Klubu PAH SOS Biznes. Środki, które w ten sposób pozyskujemy, przeznaczamy na pierwszą fazę pomocy w kryzysach.

Czytaj całość.

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP