Jak budować zaufanie w relacjach z darczyńcami, jak rozmawiać z menadżerami firm i ile warta jest jej lista kontaktów w telefonie komórkowym, w rozmowie z Pawłem Oksanowiczem opowiada Janina Ochojska, założycielka i prezes fundacji Polska Akcja Humanitarna.
Paweł Oksanowicz: Jak obecnie wygląda współpraca z biznesem z pani perspektywy, szefowej fundacji PAH?
Janina Ochojska: Nasza praca to ciągłe dokonywanie trudnych wyborów, bo odnoszących się do ludzkich dramatów. Wciąż musimy podejmować decyzję, w którym miejscu pomóc, tak aby robić to najskuteczniej. Poszukujemy też darczyńców. Właściwie od lat jesteśmy tutaj z siebie zadowoleni, jednak wciąż oczekujemy więcej.
Na pewno sukcesem jest to, udało nam się nawiązać trwałe relacje z dużymi firmami. Jednak równocześnie za ważną rzecz uważam wciągnięcie w łańcuch pomocy małego i średniego biznesu oraz mikroprzedsiębiorstw. Działamy wspólnie m.in. w ramach Klubu PAH SOS Biznes. Środki, które w ten sposób pozyskujemy, przeznaczamy na pierwszą fazę pomocy w kryzysach.
Źródło: ngo.pl