Niemal wszystkie (96%) fundacje i stowarzyszenia w sprawach związanych z prowadzeniem organizacji korzystają z internetu. Coraz więcej organizacji posiada też swoją stronę www. Wciąż jednak ponad jedna piąta (21%) fundacji i stowarzyszeń w ogóle nie jest obecna w sieci. Nie mają one ani swojej strony internetowej, ani profilu na portalu społecznościowym, ani strony w BIP.
Trzy czwarte (75%) stowarzyszeń i fundacji korzysta z internetu w sprawach związanych z organizacją często i regularnie: internet jest codziennym narzędziem pracy dla nieco ponad połowy (53%) organizacji, a kolejne 22% używa go kilka razy w tygodniu.
Niemal jedna czwarta (22%) korzysta z niego rzadziej: co dziesiąta (10%) organizacja zagląda do sieci raz na tydzień, a kolejne 9% kilka razy w miesiącu. Jest jeszcze niewielka grupa (3%) organizacji korzystająca z internetu sporadycznie (rzadziej niż raz na miesiąc).
Źródło: ngo.pl