Polecamy

Fundraising w social media

Data dodania: 09.04.2015

Fundraising w social media

Publiczne zbiórki w sieci na stałe weszły w cyfrowy krajobraz trzeciego sektora na świecie. Jak każde działania sieciowe, również to musi opierać się na angażowaniu społeczności internetowej. A do tego celu najlepiej wykorzystać social media.

Skala tych działań zależy w dużej mierze od wielkości organizacji oraz determinacji jej członków. W przypadku małych organizacji, zazwyczaj nieopłacalne będzie inwestowanie w zewnętrznego eksperta zajmującego się mediami społecznościowymi, dlatego pracownicy sami powinni prowadzić kampanię, ograniczając się najlepiej do 2-3 kanałów komunikacyjnych. Większa liczba nie tylko wprowadzi chaos, ale może okazać się wysoce nieefektywna ze względu na znaczącą różnorodność w działaniach.

Czytaj całość.

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP