Polecamy

Infobrokering i zarządzanie informacją - nabór na kurs e-learningowy

Data dodania: 15.01.2015

Infobrokering i zarządzanie informacją - nabór na kurs e-learningowy

Serwis Elektroniczna Biblioteka Pedagogiczna SBP rozpoczyna nabór do kolejnej edycji kursu Infobrokering i zarządzanie informacją.

Kurs, który adresowany jest do bibliotekarzy wszystkich typów bibliotek, ma na celu podniesienie kompetencji bibliotekarzy w zakresie organizacji i zarządzania zasobami informacyjnymi ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy kursu zapoznają się z rodzajami źródeł profesjonalnej informacji, metodami jej wyszukiwania i kryteriami oceny. Dowiedzą się, jak zorganizować warsztat pracy i poznają narzędzia wspomagające pracę infobrokera oraz aspekty prawne działalności infobrokerskiej.

Kurs będzie trwał 15 tygodni, od 1 marca do 14 czerwca 2015 r.

Forma zajęć: zajęcia zdalne
Liczba miejsc – 30.
Decyduje kolejność zgłoszeń.

Uczestnictwo w kursie zostanie potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich.

Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wniesienie opłaty, która wynosi 246 PLN od osoby fizycznej lub placówki niepublicznej. Placówki publiczne wnoszą opłatę za udział uczestnika w kwocie 200 PLN.
Nazwa banku i numer konta do dokonywania wpłat.

Credit Agricole Bank Polska S.A.
46 1940 1076 3122 4176 0000 0000

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich - Zarząd Główny
02-086 Warszawa, ul. Al. Niepodległości 213
Z dopiskiem: opłata za udział w Warsztatach z infobrokeringu
Prosimy o przesyłanie potwierdzeń dokonania wpłat na adres: serwis@bptorun.edu.pl
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: a.zawalkiewicz@bptorun.edu.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP