Do 7 marca 2014 starostowie powiatów, prezydenci i burmistrzowie miast, a także wójtowie gmin wiejskich mogą zgłaszać przykłady współpracy, innowacyjne rozwiązania organizacyjne, ciekawe formy relacji z mieszkańcami i innymi podmiotami, a także innowacyjne metody koordynacji planowania rozwoju i dostarczania usług publicznych, walcząc o tytuł „Samorządowy Lider Zarządzania”. Partnerem konkursu jest projekt „Decydujmy razem”.
Celem konkursu, organizowanego pod patronatem Ministra Infrastruktury i Rozwoju, jest wyłonienie i upowszechnienie najlepszych przykładów współdziałania gmin, powiatów i województw. Ocenie podlegać będzie sposób prowadzenia współpracy przez partnerstwa (podmioty współdziałania), a nie przedmiot (dziedziny) prowadzonej przez nie współpracy.
Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich partnerstw jednostek samorządu terytorialnego, w tym także tych, które współdziałają z podmiotami spoza sektora publicznego. Oceny będą dokonywane w dwóch kategoriach:
Szczegółowy regulamin oraz wniosek aplikacyjny znajduje się m.in. na stronie www.decydujmyrazem.pl
Źródło: ngo.pl