Polecamy

Jak efektywnie komunikować się z czytelnikiem

Data dodania: 03.02.2014

Jak efektywnie komunikować się z czytelnikiem

W lutym Wydawnictwo Naukowe PWN za pośrednictwem wirtualnej czytelni IBUK Libra rozpoczyna działania, mające na celu zebranie dobrych praktyk w zakresie promowania usług dostępnych w bibliotekach. W efekcie powstanie poradnik o tym, jak skutecznie docierać z informacjami do czytelników.

Pierwszym etapem przedsięwzięcia jest ankieta, która przy okazji badania opinii na temat platformy IBUK Libra, sprawdzi, jak postrzegane są usługi bibliotek publicznych i akademickich. Jej wyniki pozwolą również lepiej poznać potrzeby czytelnika w tym zakresie.

Anonimowy kwestionariusz, znajdujący się na stronie www.libra.ibuk.pl, mogą wypełniać wszyscy posiadający dostęp do platformy. Wydawnictwo Naukowe PWN serdecznie zachęca do wzięcia udziału w badaniu. Na podstawie odpowiedzi zostanie przygotowany raport, który przedstawimy zainteresowanym.


 

IBUK Libra to wirtualna czytelnia dla klientów instytucjonalnych. Jej księgozbiór liczy kilka tysięcy publikacji: specjalistycznych, naukowych, popularnonaukowych i beletrystycznych, wydanych przez najważniejsze, renomowane polskie oficyny. Wiele z nich to publikacje niedostępne w innych bazach, co sprawia, że zawartość IBUKA Libry jest unikatowa. O tym, że warto z nami współpracować, przekonało się już ponad 300 klientów instytucjonalnych. Jeśli chcesz do nich dołączyć, napisz: kontakt@libra.ibuk.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP