W lutym Wydawnictwo Naukowe PWN za pośrednictwem wirtualnej czytelni IBUK Libra rozpoczyna działania, mające na celu zebranie dobrych praktyk w zakresie promowania usług dostępnych w bibliotekach. W efekcie powstanie poradnik o tym, jak skutecznie docierać z informacjami do czytelników.
Pierwszym etapem przedsięwzięcia jest ankieta, która przy okazji badania opinii na temat platformy IBUK Libra, sprawdzi, jak postrzegane są usługi bibliotek publicznych i akademickich. Jej wyniki pozwolą również lepiej poznać potrzeby czytelnika w tym zakresie.
Anonimowy kwestionariusz, znajdujący się na stronie www.libra.ibuk.pl, mogą wypełniać wszyscy posiadający dostęp do platformy. Wydawnictwo Naukowe PWN serdecznie zachęca do wzięcia udziału w badaniu. Na podstawie odpowiedzi zostanie przygotowany raport, który przedstawimy zainteresowanym.
IBUK Libra to wirtualna czytelnia dla klientów instytucjonalnych. Jej księgozbiór liczy kilka tysięcy publikacji: specjalistycznych, naukowych, popularnonaukowych i beletrystycznych, wydanych przez najważniejsze, renomowane polskie oficyny. Wiele z nich to publikacje niedostępne w innych bazach, co sprawia, że zawartość IBUKA Libry jest unikatowa. O tym, że warto z nami współpracować, przekonało się już ponad 300 klientów instytucjonalnych. Jeśli chcesz do nich dołączyć, napisz: kontakt@libra.ibuk.pl