Portal ngo.pl chce zaanonsować temat często pomijany przez trzeci sektor - przygotowywanie skutecznych newsletterów. Nierzadko uważanych wręcz za niepotrzebne. Jeśli już chcemy w nie zainwestować, to warto wiedzieć, jak zrobić to skutecznie i nęcąco. A to wcale nie jest trudne.
Newsletter jako formę pewnego rodzaju magazynu skrojonego z materiałów przygotowywanych cyklicznie przez organizację pozarządową można porównać do papierowej gazety. Warto pamiętać, że ta jest zawsze zrobiona niezwykle przejrzyście, atrakcyjnie, tak by czytelnik stojący w saloniku prasowym chciał po nią sięgnąć. I to punkt wyjścia do konstrukcji wirtualnego newslettera.
Po co to komu?
Rozwijając hasło „newsletter” otrzymamy właściwie e-mail marketing - to forma reklamy czy też promocji własnych treści za pomocą wiadomości e-mail przekazywanych wcześniej zdefiniowanym użytkownikom sieci. W ten sposób możemy masowo wysyłać wiadomości na temat działalności organizacji pozarządowej. Należy jednocześnie pamiętać i wzbraniać się przed określaniem newsletterów jako narzędzi kojarzonych ze spamem. Wiadomości są przekazywane jedynie osobom, które zadeklarowały taką chęć - uzyskujemy je na własnej witrynie internetowej.
Źródło: ngo.pl