Polecamy

O newsletterze na ngo.pl

Data dodania: 24.01.2014

O newsletterze na ngo.pl

Portal ngo.pl chce zaanonsować temat często pomijany przez trzeci sektor - przygotowywanie skutecznych newsletterów. Nierzadko uważanych wręcz za niepotrzebne. Jeśli już chcemy w nie zainwestować, to warto wiedzieć, jak zrobić to skutecznie i nęcąco. A to wcale nie jest trudne.

Newsletter jako formę pewnego rodzaju magazynu skrojonego z materiałów przygotowywanych cyklicznie przez organizację pozarządową można porównać do papierowej gazety. Warto pamiętać, że ta jest zawsze zrobiona niezwykle przejrzyście, atrakcyjnie, tak by czytelnik stojący w saloniku prasowym chciał po nią sięgnąć. I to punkt wyjścia do konstrukcji wirtualnego newslettera.

Po co to komu?

Rozwijając hasło „newsletter” otrzymamy właściwie e-mail marketing - to forma reklamy czy też promocji własnych treści za pomocą wiadomości e-mail przekazywanych wcześniej zdefiniowanym użytkownikom sieci. W ten sposób możemy masowo wysyłać wiadomości na temat działalności organizacji pozarządowej. Należy jednocześnie pamiętać i wzbraniać się przed określaniem newsletterów jako narzędzi kojarzonych ze spamem. Wiadomości są przekazywane jedynie osobom, które zadeklarowały taką chęć - uzyskujemy je na własnej witrynie internetowej.

Czytaj całość.

Źródło: ngo.pl


Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP