Polecamy

Mali mistrzowie programowania

Autor: Biblioteka: Miejska Biblioteka Publiczna w Jaśle Województwo: podkarpackie
Data dodania: 13.12.2013

W najbliższy wtorek, 17 grudnia o 15.30, zapraszamy na kolejne spotkanie Klubu Sieciaka. Tym razem mali Internauci połączą przygotowania świąteczne z nauką programowania!

Jak zaprogramować grę komputerową czy dźwiękową animację? Gdzie w Internecie można samemu stworzyć interaktywne historie z podkładem muzycznym i różnymi bohaterami? Sieciakowi klubowicze dowiedzą się jak tworzyć własne programy, gry czy interaktywne historie wykorzystując proste narzędzie internetowe – Scratch. To narzędzie a jednocześnie język programowania stworzony przez Mitchela Resnicka  i dedykowany dzieciom,  pozwala na przyjazną naukę podstaw programowania. Programowanie w Scratchu odbywa się w sposób obrazkowy,  a elementy języka, z których tworzy się programy mają kształt klocków podobnych do puzzli.

Mali adepci Internetu przekonają się, że programowanie wcale nie jest trudne, a na efekty swoich pierwszych prac nie trzeba długo czekać. Klubowicze z okazji zbliżających się świąt przygotują, wykorzystując możliwości programu Scratch, interaktywne kartki i animowane historyjki świąteczne.

Więcej informacji o Klubie Sieciaka:

Agata Warywoda

nowemedia@mbp.jaslo.pl
tel. 13 446 26 02, wew. 36



Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP