Wiadomości

Publikacja listy białych plam NGA w PolscePrezentujemy najbardziej aktualną listę białych plam NGA w Polsce. Biała plama NGA to punkt adresowy, który nie znajduje się w zasięgu sieci dostępu do internetu umożliwiającej świadczenie usług dostępowych o przepustowości co najmniej 30 Mb/s (a w przypadku lokalizacji placówki oświatowej – o przepustowości co najmniej 100 Mb/s). więcej
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markachZ danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że 32 proc. internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, ponad 60 proc. użytkowników dzieli się informacjami o zakupach, a 31 proc. oczekuje od marek obecnych w social media inspiracji zakupowych. więcej
Nowy numer W nowym numerze znajdą Państwo artykuły dotyczące impresariatu w bibliotece więcej
Zarząd Oddziału Warszawskiego oraz Zarząd Okręgu Mazowieckiego Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich wraz ze Stowarzyszeniem Wikimedia Polska zapraszają na bezpłatny warsztat pt. „Wikipedia dla bibliotekarzy”, który odbędzie się 20 września 2016 r., godz. 10.00-14.00 w Bibliotece Głównej Wojskowej Akademii Technicznej Warszawa, ul. Kaliskiego 19. więcej
Program współpracy Ministra Cyfryzacji z organizacjami pozarządowymi9 września 2016 r. minister cyfryzacji Anna Streżyńska podpisała Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na lata 2016-2018. więcej
Specialiści ds. metadanych w okresie przejściowymW artykule przybliżono dyskusje prowadzone w ramach eForum – moderowanej, mailowej listy dyskusyjnej, organizowane co miesiąc przez Association of Library Collections and Technical Services (ALCTS). więcej
Tematy do Biuletynu EBIB na rok 2017Jak co roku redakcja Biuletynu EBIB zaprasza do przesyłania na redakcja@ebib.pl nowych tematów przewodnich dla poszczególnych numerów. więcej
Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklamThe Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”. więcej
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP